غرفه سازی چوبی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند ، در طول یک رویداد نمایشگاه تجاری، سبک نمایش شما برای موفقیت استراتژی بازاریابی شما بسیار مهم است.
این سبک تعیین می کند که آیا شرکت کنندگان به غرفه شما می روند یا از کنار آن عبور می کنند. تصوری که غرفه شما به مشتریان بالقوه می دهد ممکن است به طور ناخودآگاه روی برند شما نیز نمایان شود.
غرفه سازی چوبی به غرفه شما ظاهری سرزنده، باکلاس و خیره کننده می بخشد. آنها جذابیت طبیعی را منتقل می کنند که شرکت کنندگان را بی وقفه به غرفه شما می کشاند. چوب اغلب با طبیعت و طراوت همراه است و یک غرفه چوبی بهترین راه برای برجسته شدن در یک رویداد نمایشگاهی است.غرفه چوبی نیز در رنگ‌ها، بافت‌ها، روکش‌ها و لمینت‌های متنوعی عرضه می‌شوند که به غرفه سازی شما ظاهری باکیفیت می‌دهد.


امروزه یکی از متداولترین متریال غرفه سازی چوب می باشد، که با در نظر گرفتن نوع کاربرد غرفه ، نوع چوب انتخاب می شود .معمولا برای ساخت غرفه نمایشگاهی موقت از متریال نئوپان استفاده می شود. نئوپان محصولی فرآوری شده از خرده چوب می باشد که طی چند مرحله و ترکیب آن با نوعی چسب به صورت صفحات چوبی در دسترس قرار میگیرد.ارزانتر بودن قیمت نئوپان در مقایسه با دیگر چوب ها و همچنیین قابلیت شکل پذیری آن باعث شده در ساخت غرفه نمایشگاهی کاربرد بیشتری داشته باشد.

دیگر متریال چوبی که بیشتر جهت ساخت غرفه های دائمی از آنها استفاده می شود  ام دی اف می باشد که از ویژگیهای آن می توان به مقاومت بالا آن در برابر ضربه و همچنیین تنوع آن در رنگ و روکش اشاره کرد. 


با توجه به قیمت بالاتر ام دی اف نسبت به نئوپان برای ساخت غرفه های لاکچری و خاص در نمایشگاه موقت از آن استفاده می شود و همچنین غرفه های که در مراکز تجاری، ایستگاهای حمل و نقل و ... ساخته می شوند عموما از جنس ام دی اف می باشد.

این نوع غرفه سازی در ابتدا مشارکت کننده با یکی از شرکت های دارای گرید وارد مذاکره شده و فرم مربوط به غرفه سازی را تکمیل و به همراه پلان غرفه برای آن شرکت ارسال نماید.

مرحله بعدی ارائه طرح توسط شرکت غرفه ساز با توجه به اطلاعات مندرج در فرم می باشد.

در صورت تایید طرح و توافق طرفین ، قرارداد منعقد و پس از اخذ مجوز از ستاد مربوطه مراحل ساخت انجام می شود.


در این نوع غرفه سازی عمدتا تجهیزات مربوط به غرفه از قبیل مبل ، میز ، صندلی و غیره در طرح منظور و توسط شرکت غرفه ساز تامین می گردد.