مزایای غرفه سازی ماکسیما:

​​​​​​​

​​​​​​​

صرفه جویی در هزینه
مناسب برای پاویون ها
 تسریع بخشیدن فاز اجرایی پروژه
استفاده مجدد یا حتی اجاره دادن غرفه ساخته شده به سایر غرفه داران
حمل و نقل آسان
نصب و راه اندازی راحت
کاهش و یا افزایش مساحت غرفه
عدم تولید ضایعات و سازگاری با محیط زیست
قابلیت استفاده از انواع ورق ها و تایل ها در دیوارها

این نوع غرفه سازی به دو صورت غرفه سازی ماکسیما ترکیبی و غرفه سازی ماکسیما ساده تقسیم میشود که در غرفه سازی ماکسیما ترکیبی از ام دی اف به همراه ماکسیما در ساخت آن استفاده می شود

غرفه سازی ماکسیما  که غرفه سازی مدولار هم نامیده میشود ، یک سازه مدرن به صورت پیش ساخته در قطعات آلومینیوم  دارای ابعاد 8۰ در 8۰ میلیمتر است و با توجه به نیاز غرفه دار طراحی می شود که قابلیت اجرا به صورت منفرد یا گروهی و پاویون را دارد.


غرفه سازی ماکسیما از نظر اقتصادی نسبت به غرفه سازی با چوب به صرفه تر است.از دیگر مزایا ماکسیما نصب سریع و تطابق با هر نوع کف سازی است که با توجه به دیواره ها و سقف های متنوع و ارتفاع آن جلوه خاصی به غرفه های شما خواهد داد. همچنیین مقاومت این سازه امکان ساخت ویترین و استند نمایش محصول با کمترین هزینه را فراهم می آورد.همچنیین دیواره های نسبتا بزرگ فضای مناسبی را برای نمایش لوگو و گرافیک تامین می کند.


طراحی غرفه ماکسیما  یا به عبارت دیگر تقسیم کردن متر به متر فضای غرفه برای استفاده بهتر و کاربردی تر از مساحت آن می باشد. در غرفه سازی با ماکسیما نسبت به طراحی غرفه های چوبی محدودیت بیشتری  وجود دارد. 


و در نهایت مونتاژ یا همان متصل کردن قطعات از قبل ساخته شده، در محل برگزاری نمایشگاه است. تمام قطعات با استفاده از بست های پیچی به یکدیگر وصل می شوند و غرفه تشکیل می شود.