January 02, 2020 - توسط مدیر

سازه کلیک در غرفه سازی

یک سازه از انواع سازه های نمایشگاهی است که بواسطه نیرو مغناطیسی، قطعات آن به یکدیگر متصل می شوند. بهره گیری از چنین سازه ای سبب می شود تا بدون نیاز به ابزار خاصی و با راحتی هرچه تمام تر، طرح و دیزاین مورد نظر خود را بوجود آوریم. قطعات ساره کلیک از جنس آلمینیوم می باشند که بوسیله کیوپ هایی از جنس باز هم آلمینیوم بهم اتصال پیدا می کنند. سازه کلیک توسط دایگونال هایی که به شکل علامت ضربدر می باشد و از جنس استیل مقاوم هم ساخت و تولید شده است، به عنوان نقش شیرازه کناری سازه بسته می شود.


جالب است بدانید نیرو مغناطیسی که سبب اتصال اجزای این سازه بهم می شود به خاطر وجود آهنرباهای بسیار کوچک اما زیادی از حد قدرتمندی است که در داخل لوله های این سازه تعبیه شده اند و به شما این اختیار را می دهند تا سازه و یا غرفه مورد نظر خود را ابتدا طراحی نمایید و سپس اقدام به بستن کیوپ ها کنید.


سازه های از پیش ساخته شده کلیکی اغلب در ابعاد 60*60 و 60*30 و یا 60*68 تولید می شوند که به شما امکان ایجاد سازه های مسطح و منحنی را می دهند تا با ذوق و انگیزه بیشتری به سراغ طراحی و دیزاین غرفه خود بروید! شکل نهایی از سازه کلیک معمولا مانند خانه های یک جدول می باشد که به هر کدام از این خانه، یک پیکسل گفته می شود که در اصل؛ با کنار هم قرار گرفتن این پیکسل ها، سازه نهایی شکل می گیرد و قابل تغییر هم می شود.


سازه کلیک به دلیل ابعاد متناسبی که تولید می شود این اجازه را به مصرف کنندگان خود می دهد تا با طراحی نقش و نگارهای مورد توجه خودشان و چاپ همان نقش و نگارها توسط چاپ بک لایت، طرح های پایانی خود را بر روی پیکسل های این سازه نصب نمایند.ساخت غرفه های این چنینی با سازه کلیک علاوه بر برجستگی غرفه و استحکام بخشیدن آن، همانطور که در بالا گفته شد می تواند امکان ایجاد تغییرات بیشتری را برای صاحبان غرفه به وجود آورد! لازم به ذکر است که غرفه های مدولار کلیک می تواند در طرح های مختلف و متناسب با مبلغ درخواستی از سوی مشتری طراحی و تولید شوند.


همچنین با در اختیار داشتن غرفه ای از این جنس سازه، می توان تمام ویژگی های لازم برای یک غرفه نمایشگاهی مانند: قفسه بندی، قرار دادن نمایشگر اختصاصی، قرار دادن صفحه نمایش معرفی محصولات، استند و ویترین، میز مذاکرات، برد اطلاعات، المان های عمودی و افقی، بک لایت ها و دیگر خصوصیات را برای بیشتر نمایان شدن غرفه خود در نمایشگاه استفاده نمود.


بهره مندی از این نوع سازه برای تهیه و ساخت یک غرفه در یک نمایشگاه نه چندان سطح بالا می تواند سبب نمایش بهتر غرفه در مجموعه، جذب دید مخاطب و صد البته جذب مشتری و همچنین باعث زیباتر شدن تک غرفه یا مجموعه غرفه های شما در نمایشگاه مربوطه گردد.


استفاده از سازه کلیک در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی هم مزایای قابل توجهی دارد و هم معایب قابل تاملی که شاید بد نباشد ایم مزایا و معایب را باهم بررسی نماییم.