غرفه های یک وجهی:
غرفه هایی هستند که از سه طرف بسته و تنها از قسمت جلو خود برای مخاطبان قابل تماشا می باشند. این غرفه ها اغلب تنها از عمق داخلی خود می توانند برخوردار باشند و از نظر عرضی با یکدیگر کاملا متفاوت هستند! در خصوص این غرفه ها این نکته را نیز باید اضافه کرد که هر چه آن ها عریض تر باشند و یا از عمق بیشتری برخوردار باشند، با اینکه تک وجهی هستند اما باز قابل توجه تر خواهند بود و می توان در مجموعه غرفه های نمایشگاهی حرف های بیشتری را برای گفتن داشت!
غرفه های دو وجهی:
غرفه های دو وجهی همانطور که از نامشان نیز معلوم است، از دو طرف قابل رویت هستند برای بازدید کنندگان و مخاطبان نمایشگاهی و از دو طرف دیگر با سایر غرفه ها از دیوارهای مشترکی برخوردار می باشند. این دسته از غرفه های سرپوشیده معمولا در حالت های نبشی از سوی مسئولان برگزاری نمایشگاه تعبیه می شوند و از هزینه های بیشتری برای آراسته شدن و غرفه آرایی بهره مند می شوند؛
غرفه های سه وجهی:
به غرفه های سه وجهی، غرفه های شبه جزیره ای نیز گفته می شود که از سه طرف قابلیت نمایش دارند و یکی از با ارزش ترین غرفه های نمایشگاهی به حساب می آیند و این قدرت را دارند که سبب جلب توجه بیشتری از سوی حاضران در نمایشگاه گردد. لازم به ذکر است که به این نوع از غرفه ها، غرفه های انتهایی نیز گفته می شود.
غرفه های چهار وجهی و یا جزیره: